jeudi 23 mars 2017

SORTIE CHAMPÊTRE AU DOMAINE BINGERT !

Lettre d'Arsène aux amapiens et aux citadins curieux qui aimeraient découvrir la ferme :

Nous organisons le samedi 1er juillet 2017 une "sortie champêtre au domaine Bingert" .

Quand ? le samedi 1er juillet de 10 heures à 13 heures
Où ? à notre batiment au lieu dit du Kritt, route de Krafft, entre Erstein et Krafft, D988 prendre le chemin au niveau du Centre Hospitalier d'Erstein.

Nous allons d'abord faire une visite du bâtiment et un petit tour des cultures, avec Alice et moi-même. Nous expliquerons notre façon de travailler, nous parlerons de nos nombreux projets... Ensuite, ceux qui le souhaitent peuvent rester pour un pique-nique. Le repas sera tiré du sac, chacun ramènera un petit quelque chose.

Pour le moment notre site internet est en cours de ré-actualisation, nous y parlerons évidemment de cette journée. Et d'autres choses...

Afin de pouvoir faire une petite estimation, ceux qui souhaiteraient venir passer le samedi avec nous, peuvent s'inscrire en nous envoyant un petit message à notre adresse email : bingert@orange.fr


Arsène et Alice BINGERT




32 commentaires:

  1. Ofertă de împrumut urgentă
    Suntem dispuși să vă oferim împrumuturi la o rată a dobânzii de 3% pentru oricine în nevoie, oferim împrumuturi cuprinse între 5 000 și 10 500 000 EUR rambursabile în perioade de maxim 1 până la 15 ani.
    Oferim împrumuturi personale, consolidarea datoriilor, capital de risc, împrumuturi comerciale, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi la domiciliu sau împrumuturi la domiciliu. Aici este adresa mea de e-mail de contact: milandebrul67finance@gmail.com
    Puteți indica suma împrumutului și durata împrumutului.
    deprecierea, suntem bine înregistrați și certificați.
    Vă rugăm să ne contactați la: milandebrul67finance@gmail.com
    pentru mai multe informații.
    Pentru a vă face mai ușor solicitarea de împrumut, trimiteți-ne un e-mail pe adresa de e-mail: milandebrul67finance@gmail.com

    RépondreSupprimer
  2. Ofertă rapidă și fiabilă de împrumut
    Bună!
    Eu sunt creditor între individ. Facem taxe legale și legale, oferim între 2000 € și 800000 € la o rată a dobânzii de 3% pe an. Suntem disponibili pentru a ajuta pe oricine dorește și poate să își ramburseze datoria. Dacă este necesar, vă rugăm să ne contactați prin e-mail :coutberto.pereza@gmail.com

    RépondreSupprimer
  3. Ofertă rapidă și fiabilă de împrumut
    Bună!
    Eu sunt creditor între individ. Facem taxe legale și legale, oferim între 2000 € și 800000 € la o rată a dobânzii de 3% pe an. Suntem disponibili pentru a ajuta pe oricine dorește și poate să își ramburseze datoria. Dacă este necesar, vă rugăm să ne contactați prin e-mail :coutberto.pereza@gmail.com

    RépondreSupprimer
  4. Ofertă financiară serioasă


    Alo
    Aveți nevoie de un împrumut financiar - de împrumut imobiliar - de împrumut de investiții - de împrumut auto - de consolidare a datoriilor - de credit de răscumpărare - Sunteți în dosar. Contactati-ne azi și să ne anunțați suma care aveți nevoie să vă putem oferi mai multe informații și să vă spun ce să faci pentru a obține acest împrumut, în cel mai scurt timp posibil, la o rată rezonabilă. Serios și cinstit, contactați-ne Adresez tuturor, de la angajatul magazinului la directorul financiar, de la drumul spre oficial ........ etc.
    Dar mai ales pentru persoanele în nevoie:
    - Toți oamenii care nu au acces la credit în bancă.
    - Persoane șomere sau șomeri.
    - Persoanele cu contracte temporare, lucrători temporari, contracte au ajutat ... toți
    contracte non-permanente.
    - Persoanele aflate în situații financiare trebuie să-și organizeze activitatea
    nunti sau petreceri.
    - supraîndatorarea, falimentul Franței (FICP), Elveția și Germania.
    - Și pentru investitori, comercianți care doresc să profite de capitalul lor
     
    doinitafinantare@gmail.com

    mulțumesc

    RépondreSupprimer
  5. Ofertă financiară serioasă


    Alo
    Aveți nevoie de un împrumut financiar - de împrumut imobiliar - de împrumut de investiții - de împrumut auto - de consolidare a datoriilor - de credit de răscumpărare - Sunteți în dosar. Contactati-ne azi și să ne anunțați suma care aveți nevoie să vă putem oferi mai multe informații și să vă spun ce să faci pentru a obține acest împrumut, în cel mai scurt timp posibil, la o rată rezonabilă. Serios și cinstit, contactați-ne Adresez tuturor, de la angajatul magazinului la directorul financiar, de la drumul spre oficial ........ etc.
    Dar mai ales pentru persoanele în nevoie:
    - Toți oamenii care nu au acces la credit în bancă.
    - Persoane șomere sau șomeri.
    - Persoanele cu contracte temporare, lucrători temporari, contracte au ajutat ... toți
    contracte non-permanente.
    - Persoanele aflate în situații financiare trebuie să-și organizeze activitatea
    nunti sau petreceri.
    - supraîndatorarea, falimentul Franței (FICP), Elveția și Germania.
    - Și pentru investitori, comercianți care doresc să profite de capitalul lor
     
    doinitafinantare@gmail.com

    mulțumesc

    RépondreSupprimer
  6. Ofertă financiară serioasă


    Alo
    Aveți nevoie de un împrumut financiar - de împrumut imobiliar - de împrumut de investiții - de împrumut auto - de consolidare a datoriilor - de credit de răscumpărare - Sunteți în dosar. Contactati-ne azi și să ne anunțați suma care aveți nevoie să vă putem oferi mai multe informații și să vă spun ce să faci pentru a obține acest împrumut, în cel mai scurt timp posibil, la o rată rezonabilă. Serios și cinstit, contactați-ne Adresez tuturor, de la angajatul magazinului la directorul financiar, de la drumul spre oficial ........ etc.
    Dar mai ales pentru persoanele în nevoie:
    - Toți oamenii care nu au acces la credit în bancă.
    - Persoane șomere sau șomeri.
    - Persoanele cu contracte temporare, lucrători temporari, contracte au ajutat ... toți
    contracte non-permanente.
    - Persoanele aflate în situații financiare trebuie să-și organizeze activitatea
    nunti sau petreceri.
    - supraîndatorarea, falimentul Franței (FICP), Elveția și Germania.
    - Și pentru investitori, comercianți care doresc să profite de capitalul lor
     
    doinitafinantare@gmail.com

    mulțumesc

    RépondreSupprimer

  7. OFERTE APROAPE GRAVE
    Telefon whatsapp:+33 756 886 793
    E-mail:martinemerry626@gmail.com
    Mi-aduc aminte ca eu sunt un creditor între individ si am dat de credit la oricine care au nevoie de financement.prets între persoane de toate tipurile. Ofer credite pe termen scurt, mediu si lung. Oferta mea este între 1.000€ si 75000 € cu o rata a dobânzii de 3 %, si restituirea se face pe o baza lunara.
    În cazul în care orice moment sunteti interesat, am ruga si cere sa contactati-ma prin e-mail :martinemerry626@gmail.com

    RépondreSupprimer


  8. Oferta speciala: nou împrumut financiar între indivizi în 48 de ore.
    Telefon whatsapp:+33 756 886 793
    E-mail:martinemerry626@gmail.com
    buna seara
    Domnule / doamna.
    Suntem un credit de proprietate, specializate în sustinerea financiara a persoanelor fizice si întreprinderilor în punerea în aplicare a proiectelor prin intermediul nostru linie de credit cu de securitate si de asigurare si este disponibil în termen de 48 de ore.
    Ai un proiect pentru a pune în aplicare si aveti nevoie de un împrumut, nu ezitati sa raspunda la acest text pentru sprijinul nostru.
    Avem posibilitatea de a va oferi un împrumut de 2 000 € la 50 000 000€ (euro), în functie de activitatea si statutul social al persoanei cu o rata foarte scazuta de 3 %, care acopera întregul împrumut.
    scrie-ne direct
    e-mail:martinemerry626@gmail.com
    NB: un credit este obligatoriu si trebuie sa fie rambursate. Verificati-va abilitatile
    rambursarea înainte de a comite.
    va multumesc

    RépondreSupprimer
  9. Ai nevoie de un împrumut de urgență? Oferim împrumuturi persoanelor interesate care caută un împrumut cu bună-credință. Oferim o gamă largă de servicii financiare: planificare comercială, finanțare comercială și de dezvoltare, credite ipotecare și credite ipotecare, credite de consolidare a datoriilor, împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, împrumuturi pentru studenți, credite cu rată redusă la 3%.
    Vă rugăm să ne contactați pentru împrumutul dvs. garantat și negarantat Candidații interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: fredmorefinance@gmail.com

    Contact prin intermediul WhatsApp: +919654763221
    Cu sinceritate,
    Dl. FREDMORE

    RépondreSupprimer
  10. Dragi solicitanți de împrumut

    Sunteți în orice dificultate financiară? Vrei să începi propria afacere? Această companie de împrumut a fost înființată în întreaga lume cu scopul de a ajuta săracii și oamenii cu dificultăți financiare de viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos pe e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Nume:
    Suma imprumutata necesara:
    Durata împrumutului:
    Numar de mobil:

    Mulțumesc și Dumnezeu să binecuvânteze
    ÎNCREDERE
    Elena

    RépondreSupprimer
  11. Aveți nevoie de un împrumut pentru începerea afacerii sau pentru plata facturilor și a unei finanțări corporative pentru bunuri imobiliare și orice tip de finanțare a afacerii ( creditplusfinance11@gmail.com sau Whatsapp +16234044993 ). De asemenea, oferim împrumuturi persoanelor fizice, firmelor și organismelor corporative la rata dobânzii de 3%. Oferim împrumut persoanelor serioase care sunt interesate de împrumut dacă sunt interesați de acest e-mail: creditplusfinance11@gmail.com sau Whatsapp +16234044993

    RépondreSupprimer
  12. Numărul meu de Whatsapp: +62 838-2119-1900
    E-mailul meu: (parwatidudi350@gmail.com)
    Dna Rebecca Walker (rebeccawalker700@gmail.com)
    Numele meu este doamna Parwati Dudi, sunt o femeie de afaceri din Indonezia Am pierdut, dar 20 de milioane de rupii Indonezia pentru un credit împrumutat fals Magazinul meu a fost aproape și mi-am pierdut speranța în viață în această zi, care a fost loial când am trecut pe internet. a văzut online o mărturie despre o prietenă care a primit un împrumut de la doamna Rebecca Walker. Mi s-a spus că este o mamă cinstită, așa că am solicitat un împrumut de 100 de milioane de rupii din Indonezia de la mamă, așa că, după procesul de împrumut, împrumutul meu a fost transferat în contul meu bancar și astăzi, am avut un magazin pe care mi-am condus afacerea și astăzi mi-am plătit datoria, mulțumesc Mamei Rebecca Walker, este o mamă bună, așa că promit să mărturisesc și să-mi împărtășesc zilnic veștile mele bune și poți contacta și e-mail-ul mamei (rebeccawalker700@gmail.com)
     dacă aveți nevoie de informații despre cum am obținut împrumutul meu de la mama Rebecca Walker, sunteți foarte liber să mă contactați pe numărul meu de Whatsapp: +62 838-2119-1900
    Puteți, de asemenea, să mă contactați prin e-mail: (parwatidudi350@gmail.com)
     Dumnezeu să continue să o binecuvânteze și să o protejeze pentru că este o persoană bună.

    RépondreSupprimer
  13. ACUM SUNT ÎNCĂLCAT FINANCIAR DUPĂ ÎNCĂRCĂTORUL L-AȚI DE LA LFDS. Aș dori să aduc acest lucru la cunoștința publicului despre modul în care am intrat în contact cu LFDS după ce mi-am pierdut locul de muncă și mi s-a refuzat împrumutul de la bancă și alte finanțe instituție datorită scorului meu de credit. Nu puteam să plătesc taxele copiilor mei. Eram în urmă cu facturi, pe cale să fiu aruncat din casă datorită incapacității mele de a-mi plăti chiria, a fost în această perioadă copiii mei au fost luați de la mine prin asistență maternă. Apoi mi-am propus să caut fonduri online, unde am pierdut 3.670 de dolari pe care i-am împrumutat de la prieteni pe care i-am eliminat de două companii de împrumut online. Până când am citit despre: Serviciul de finanțare Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) undeva pe internet, Totuși nu m-am convins din cauza prin ce am trecut până când mi-a spus și o rudă de-a mea care este cler. despre schema de împrumut în curs de LFDS la o rată a dobânzii foarte scăzută de 1,9%% și condiții minunate de rambursare, fără penalități pentru neplată. Nu am de ales decât să-i contactez, pe care l-am făcut prin text + 1-989-394-3740, iar domnul Benjamin mi-a răspuns în acea zi a fost cea mai bună și mai mare zi din viața mea, care nu poate fi uitat niciodată când primiți o alertă de credit de 400.000,00 USD Suma de împrumut USD pentru care am solicitat. Am folosit împrumutul în mod eficient pentru a-mi plăti datoriile și pentru a începe o afacere, iar astăzi eu și copiii mei suntem atât de fericiți și împliniți. De asemenea, îi puteți contacta prin e-mail: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Linie de asistență WhatsApptext: + 1-989-394-3740 De ce fac asta? Fac acest lucru pentru a salva câțiva care au nevoie de un împrumut pentru a nu fi victima înșelătoriei de pe internet. Mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți, sunt Oleksander Artem din Horizon Park BC, Ucraina.

    RépondreSupprimer
  14. VEȘTI BUNE; Căutați ajutor financiar sau un împrumut urgent pentru a vă plăti facturile sau datoriile? indiferent de împrumut, poate ar trebui să ne contactați astăzi prin e-mail: pedroazevedo532@gmail.com

    RépondreSupprimer
  15. Persoane fizice România, Franța, Italia, Guadelupa, Guyana, Martinica, Reunion Mayotte, Slovenia peste tot în Europa, Vă ofer un împrumut de la 5000 € la 800.000 € tuturor persoanelor capabile să îl ramburseze cu dobândă la rata dobânzii este de 3% pentru orice sumă solicitată. Fac acest lucru în zonă:
    -Credit financiar
    - Împrumut pentru locuințe
    - Împrumut de investiții
    - Împrumut auto
    - Datoria de consolidare
    - răscumpărarea creditului
    - Împrumut personal
    -Ești blocat

    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o mare problemă pentru client. Problema securității creditului este o problemă de care clienții sunt din ce în ce mai preocupați, precum și căutarea unui împrumut de la un creditor legitim. Rata dobânzii pentru împrumutul meu este de 3%, iar suma minimă pe care o acord ca împrumut este de 5000, iar suma maximă este de 800.000 €. Dacă sunteți interesat să obțineți ajutor financiar fără teamă, griji și siguranță.
    Vă rugăm să mă contactați prin e-mail: antonelajuan71@gmail.com

    RépondreSupprimer
  16. Persoane fizice România, Franța, Italia, Guadelupa, Guyana, Martinica, Reunion Mayotte, Slovenia peste tot în Europa, Vă ofer un împrumut de la 5000 € la 800.000 € tuturor persoanelor capabile să îl ramburseze cu dobândă la rata dobânzii este de 3% pentru orice sumă solicitată. Fac acest lucru în zonă:
    -Credit financiar
    - Împrumut pentru locuințe
    - Împrumut de investiții
    - Împrumut auto
    - Datoria de consolidare
    - răscumpărarea creditului
    - Împrumut personal
    -Ești blocat

    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o mare problemă pentru client. Problema securității creditului este o problemă de care clienții sunt din ce în ce mai preocupați, precum și căutarea unui împrumut de la un creditor legitim. Rata dobânzii pentru împrumutul meu este de 3%, iar suma minimă pe care o acord ca împrumut este de 5000, iar suma maximă este de 800.000 €. Dacă sunteți interesat să obțineți ajutor financiar fără teamă, griji și siguranță.
    Vă rugăm să mă contactați prin e-mail: antonelajuan71@gmail.com

    RépondreSupprimer
  17. Aveți nevoie de un împrumut pentru datorii pentru a plăti facturile? Preia controlul datoriei tale astăzi Disponibil acum Oferta de împrumut pentru extinderea afacerii? Aveți nevoie de un împrumut pentru a plăti facturile? Ai nevoie de împrumut? Ai nevoie de împrumut personal? Împrumut pentru extinderea afacerii? Înființare în afaceri, Educație, Împrumut pentru consolidarea datoriilor Împrumuturi cu bani grei Împrumut pentru orice lucru? Oferim împrumut cu o dobândă scăzută de 3% Împrumut fără cec de credit, e-mail: elenanino0007@gmail.com

    RépondreSupprimer
  18. Salut spectator



    Suntem comercianți profesioniști, câștigând săptămânal și binar pentru investitori săptămânal, ne va plăcea să vă spunem mai multe despre platforma noastră de investiții în care puteți investi fonduri de până la 200 de dolari și să începeți să câștigați 2000 de dolari săptămânal, mulți oameni au beneficiat de această ofertă de investiții înainte și în timpul acestui virus convid-19, dacă treceți prin dificultăți financiare din cauza acestui coronavirus și aveți nevoie de ajutor la plata facturilor, alegeți pur și simplu un plan de investiții adecvat pentru dvs. și începeți să faceți profit săptămânal.

    200 USD pentru a câștiga 2.000 USD în 7 zile
    300 de dolari pentru a câștiga 3.000 de dolari în 7 zile
    500 de dolari pentru a câștiga 5.000 de dolari în 7 zile
    1000 $ pentru a câștiga 10000 USD în 7 zile
    5000 $ pentru a câștiga 50000 USD în 7 zile


    Pentru a începe investiția dvs. acum
    WhatsApp: +15022064419
    E-mail: tradewithcarlos2156@gmail.com

    RépondreSupprimer
  19. Contact me if you need loan because i got my loan from a loan company which i will like to introduce to every one in need of loan. Please contact me via email if you want to get your loan from the same loan company. My email is
    Contact us via E-mailhpdiyriyaa4000@gmail.com

    RépondreSupprimer
  20. There is only once place were you can bring your dream come through. we give all kinds of financial help to the needy. we are registered and certified, our program is fast and regarded as one of the best in the whole wild world. come lets help you. contact us via our email address for more info
    Contact us via E-mailhpdiyriyaa4000@gmail.com

    RépondreSupprimer
  21. We serve as brokers and are in partnership with highly reputable credit providers.We assist blacklisted, permanent and contract employees including security and cleaning staff. We have a very high approval rate and competitive interest rates. We are able to assist our clients all over the country!! Applications can be processed through fax or email. No need to leave your desk!! you can get a loan from the comfort of your home or work!!
    Contact us via E-mailhpdiyriyaa4000@gmail.com

    RépondreSupprimer
  22. Suntem o casă financiară înregistrată și obiectivul și obiectivul nostru este să ajutăm persoanele interesate și organismele corporative să obțină împrumuturile dorite. Vă putem ajuta financiar. Contactați-ne azi și spuneți-ne cât de mult împrumut aveți nevoie. Veți fi bine să participați la e-mail: socialfinancelimited11@gmail.com

    RépondreSupprimer
  23. Pozdrav, podnesite zahtjev za brzi i povoljni zajam širom svijeta. Zbog brzog širenja CORONA VIRUS-a (COVID-19) u svijetu, Međunarodne finansijske institucije (IFI) koja uključuje Svjetsku banku, Međunarodni monetarni fond, a Međunarodna finansijska korporacija i Finansijski odbor Europske unije odobrili su neke registrirane privatni zajmodavci nude ne-kolateralni zajam s trenutnom isporukom zajma putem Interneta kako bi se upoznali sa pojedincima potrebnim u ovom razdoblju epiderme COVID19. kontaktirajte nas za više informacija. email: kateloansss@hotmail.com ili WhatsApp: +2348075180625

    RépondreSupprimer
  24. Aveți nevoie de asistență financiară de orice fel? Imprumuturi personale? Împrumuturi pentru afaceri? Împrumuturi ipotecare? Împrumuturile companiei? Finanțare agricolă și proiecte? Dăm împrumuturi la 2% dobândă! Contact: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

    Ofertă de împrumut urgent.

    RépondreSupprimer
  25. Bună ziua tuturor, vă rog, numele meu este Victoria. doresc repede să folosesc acest mediu pentru a tăia o mărturie despre cum Dumnezeu m-a îndreptat către un împrumutat real care mi-a transformat viața din iarbă în grație, de la săracă la o femeie bogată care se poate lăuda acum cu o viață sănătoasă și bogată fără stres sau dificultăți financiare. După atâtea luni de încercări de a obține un împrumut pe internet, am fost înșelat cu suma de 2.700 de dolari. Am devenit atât de disperată în a obține un împrumut de la un împrumutător legitim, care nu va adăuga la durerile mele, apoi am decis să contactez un prieten al a mea care a primit recent un împrumut online, am discutat despre această problemă și, până la concluzia noastră, mi-a spus despre un bărbat numit domnul Elijah, care este CEO al instituțiilor de credit de împrumut. Așa că am solicitat o sumă de împrumut de (70.000,00 dolari) cu o rată a dobânzii scăzută, astfel încât împrumutul a fost aprobat cu ușurință fără stres și s-au făcut toate pregătirile referitoare la transferul împrumutului și în mai puțin de trei (3) zile împrumutul a fost depus în contul meu bancar, am crezut că este o glumă până când am primit un apel de la banca mea că Contul meu a fost creditat cu 70.000,00 dolari. Am devenit atât de fericit încât, în cele din urmă, Dumnezeu mi-a răspuns rugăciunile, îndreptându-mă către un împrumutat adevărat care a putut să îmi îndeplinească dorințele inimii. mulțumiri mari domnului Elijah pentru că mi-a făcut viața rezonabilă, așa că sfătuiesc pe toți cei interesați să primească un împrumut să-l contacteze cu amabilitate prin e-mail (loancreditinstitutions00@gmail.com) sau +393510483991
    așa am reușit să-mi obțin împrumutul, așa că am putut să-mi achit facturile. Așadar, mulțumesc, pentru că ați petrecut timp pentru a citi despre povestea mea de succes și mă rog ca Dumnezeu să-și facă voia în viața voastră

    RépondreSupprimer
  26. AVANTAJ FINANCIAR

    Viața este într-adevăr Grace, sunt Daan Sophia în prezent în California SUA. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea cu privire la modul în care am primit un împrumut de 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o nouă afacere. Totul a început când mi-am pierdut casa și bunurile din cauza schiței bancare pe care am luat-o pentru a compensa unele facturi și unele nevoi personale. Am devenit atât de disperat și am început să caut fonduri cu orice mijloace. Din fericire pentru mine, am auzit un coleg de-al meu vorbind despre această companie, m-am interesat, deși mi-a fost frică să nu fiu înșelat, am fost obligat de situația mea și nu am avut de ales decât să cer sfatul prietenului meu cu privire la această companie și mi s-a dat numărul de contact, intrarea în contact cu ei m-a făcut să fiu sceptic din cauza experienței mele din trecut cu creditorii online, nu știam prea puțin această companie „Instituții de credit de împrumut. a fost un dar pentru mine și familia mea și întreaga lume a internetului, această companie a fost de mare ajutor pentru mine și unii dintre colegii mei și astăzi sunt un mândru proprietar de afaceri bine organizate, iar responsabilitățile sunt bine gestionate, toate datorită domnului Elijah de la (loancreditinstitutions00@gmail.com) .. Deci, dacă într-adevăr aveți cu adevărat nevoie de un împrumut fie pentru a vă extinde, fie pentru a vă înființa propria afacere sau în orice formă de dificultate financiară, vă sfătuiesc să-i oferiți domnului Ilie de la instituțiile de credit de împrumut posibilitatea de a vă ridica financiar în viața dvs. E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com SAU WhatsApp: +393510483991. Mulțumiri

    RépondreSupprimer
  27. Numele meu este Omar, sunt cetățean al Iordaniei. dar locuiesc în Austria. Am încercat să obțin un împrumut pentru a-mi începe afacerea, dar nimic nu mi-a ieșit până când nu navigam pe internet și am văzut pe cineva mărturisind despre cum a primit un împrumut de la instituțiile de credit de împrumut, așa că am copiat contactul (Loancreditinstitutions00@gmail.com) așa că i-am contactat și am solicitat un împrumut de 25.000 USD, care a fost aprobat și acordat, iar acum am început afacerea și totul merge bine. dacă doriți să obțineți un împrumut, vă rugăm să le contactați E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com sau utilizează și Whatsapp: +393510483991 și se aplică.

    Mulțumiri

    RépondreSupprimer
  28. Bună tuturor, Numele meu este Bensonn, sunt din Germania, orașul Stuttgart, sunt aici pentru a depune mărturie despre cum am obținut un împrumut de la GEORGE WILLIAMS LOAN FIRM după ce am depus de două ori la diverși creditori care pretind că sunt împrumutat aici, aceasta pe forum, am crezut că împrumutul lor este real și aplicat, dar nu mi-au dat niciodată un împrumut până când un prieten de-al meu nu mi-a prezentat compania de credit GEORGE WILLIAMS, care mi-a promis că mă va ajuta cu un împrumut pe care mi-a dorit-o și chiar a făcut, așa cum am promis, fără orice formă de întârziere, am avut îndoieli, dar nu am profitat niciodată de credință. Nu am crezut că există încă debitori de încredere până l-am întâlnit pe GEORGE WILLIAMS, care m-a ajutat cu adevărat cu creditul și mi-a schimbat viața în bine. Știu că există încă mulți creditori buni acolo, dar v-aș sfătui să încercați compania de credit GEORGE WILLIAMS, grija și înțelegerea acesteia. nu știți dacă aveți nevoie de un împrumut de urgență sau doriți finanțare pentru proiectele dvs., așa că nu ezitați să îl contactați pe domnul GEORGE WILLIAMS,  Companie de împrumut, adresa sa de e-mail este ?(georgewilliamsloanfirm333@gmail.com)

    RépondreSupprimer
  29. OFERTA URGENT DE CREDIT
    Creați-vă afacerea și averea dvs. cu serviciile noastre
    grant de împrumut cuprins între 5.000 USD și 1.750.000 USD. Oferim asta
    împrumut pentru a permite tuturor celor care se află într-o situație financiară dificilă și celor care doresc să-și creeze propria afacere să aibă o viață fericită.
    Împrumuturile între persoane fizice există așa că nu vă pierdeți timpul.
    trimite-ne un e-mail prin: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com pentru a începe..

    RépondreSupprimer
  30. Vreau să împrumut Karin Sabine un împrumut de 10.000 €. dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, evitați înșelătoria de către creditori falși și aplicați prin e-mailul unei firme de împrumut autentice sabinhelps@gmail.com whatsapp +1 (689) 247-6462

    RépondreSupprimer
  31. Buna ziua,
    Suntem o structură financiară care trăim aici în România. Aducem un omagiu tuturor celor care au nevoie. Având în vedere problemele financiare din această lume, am decis să aruncăm o privire asupra finanțelor și, în sfârșit, să putem scoate oamenii cu dificultăți financiare, astfel încât și ei să își poată îndeplini visele. Am decis să fim mai aproape de clienții noștri pe rețelele de socializare; deoarece ne permite să comunicăm rapid și să fim mereu alături de clienții noștri. Vă rugăm să ne contactați pe site-ul nostru.
    m.beataelzbieta@gmail.com
    Viber: +40 768 543 734
    Whatsapp-uri: +40 768 543 734
    Succesul tău este preocuparea noastră

    RépondreSupprimer
  32. Nuestra empresa ofrece inversiones y financiación en diversos sectores de actividad. ¿Tienes un negocio o proyecto en tu país que necesita financiamiento? En caso afirmativo, envíenos información sobre la empresa/proyecto para que podamos gestionar la financiación necesaria para el proyecto en su país.
    Correo electrónico: m.beataelzbieta@gmail.com
    Viber: +40 768 543 734
    WhatsApp: +40 768 543 734

    RépondreSupprimer